Filipinler’de iş yapan bir Türk işadamı Özlet Kısa, Manila büyükelçiliğini duyarsızlıkla suçladı: Çağrılarımıza cevap bile vermediler. Çok uzun zamandır mailimize cevap vermelerini bekliyoruz. Çok üzüldük bu duyarsızlığa. Burada elçilik var mı yok mu anlamak güç ve üzülerek de olsa emeği olmayanlar nemalanmasın diye işlerimizde Türk bayrağı kullanmayacağız.
Türk işadamı böyle sitem etti: Manila Büyükelçiliği ne işe yarar?

