Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Türk işadamı böyle sitem etti: Manila Büyükelçiliği ne işe yarar?

Filipinler’de iş yapan bir Türk işadamı Özlet Kısa, Manila büyükelçiliğini

Filipinler’de iş yapan bir Türk işadamı Özlet Kısa, Manila büyükelçiliğini duyarsızlıkla suçladı: Çağrılarımıza cevap bile vermediler. Çok uzun zamandır mailimize cevap vermelerini bekliyoruz. Çok üzüldük bu duyarsızlığa. Burada elçilik var mı yok mu anlamak güç ve üzülerek de olsa emeği olmayanlar nemalanmasın diye işlerimizde Türk bayrağı kullanmayacağız.