Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

2 aylık bebeğin açlıktan ölümüyle ilgili korkunç iddia: “Babam aç bırakıyordu!”

Fatih’te 2 aylık bir bebeğin açlıktan yaşamını yitirmesine ilişkin yürütülen soruşturmada, tutuklanan annenin emniyette verdiği ifade ortaya çıktı. Anne Y.Y., bebeğin dedesi tarafından bilinçli şekilde beslenmediğini öne sürerek, “Babama göre çocuk hiç doğmamalıydı. Mama vermemizi engelledi, ölmesini istedi” dedi.

Fatih’te 2 aylık bir bebeğin açlıktan yaşamını yitirmesine ilişkin yürütülen

Olay, Fatih’te 30 Aralık tarihinde yaşandı. Y.Y. isimli anne, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak 2 aylık bebeğinin hareketsiz olduğunu ve nefes almadığını bildirdi. Eve gelen sağlık ekipleri, bebeğin hayatını kaybettiğini belirledi. Ölümün şüpheli bulunması üzerine polis ekipleri tarafından başlatılan soruşturmada, anne, bebeğin babası, dede ve anneanne gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerin ardından 4 şüpheli de çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

DOĞUMDAN SONRA KİLO KAYBI DİKKAT ÇEKTİ

Yapılan incelemede, bebeğin 5 Kasım’da İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde 3 kilo 200 gram ağırlığında dünyaya geldiği, 7 Kasım’da taburcu edildiği belirlendi. Doğumdan sadece 55 gün sonra hayatını kaybeden bebeğin kilosunun 2 kilograma kadar düştüğü, karın bölgesinde içe çökme olduğu tespit edildi. Bu bulgular üzerine soruşturma derinleştirildi.

ANNE: NÜFUSA KAYDETTİRMEDİM, HER ŞEYE BABAM KARIŞIYORDU

Anne Y.Y., emniyette verdiği ifadede, bebeğin babasıyla sosyal medya üzerinden tanıştığını, kısa süreli birlikteliğin ardından hamile kaldığını ve ailesinin bu duruma baştan beri tepki gösterdiğini anlattı. Hamilelik sürecinde düzenli olarak hastaneye gittiğini, bebeğin sağlık kontrollerinde herhangi bir sorun çıkmadığını belirten Y.Y., doğumdan sonra ailesiyle birlikte yaşadığı eve geçtiğini söyledi.

Bebeği nüfusa kaydettirmediğini ifade eden anne, bu durumu ihmal ettiğini belirterek, “Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı çıkartmadım. Evde bebeğin tüm bakımına babam karışıyordu” dedi.

SON 3 GÜN MAMA VERMEMİZE İZİN VERMEDİ

Y.Y., ifadesinde bebeğini ilk günlerde emzirdiğini, daha sonra mama ile beslemeye başladığını, ancak babasının zamanla bebeğin bakımına tamamen müdahale ettiğini anlattı. Son 3 gün boyunca bebeğin beslenmesine özellikle izin verilmediğini öne süren anne, şu ifadeleri kullandı:

“Ben ve eşim bebeğe mama vermek istedik ama babam engelledi. Açık açık ‘Mama verme, bırak ölsün’ diyordu. Bebeği bilerek aç bıraktı. Bebeğin kilo kaybı son 3 günde çok belirginleşti. Babam evde sürekli bulunuyordu ve her şeye karışıyordu.”

AMBULANSIN GEÇ ÇAĞRILDIĞI İDDİASI

Anne Y.Y., bebeğin son kez 31 Aralık sabahı saat 11.00 sıralarında canlı olduğunu gördüğünü, bebeğin mamayı reddettiğini ancak zorlamadığını söyledi. Saatler sonra bebeğin nefes almadığını fark ettiklerini belirten anne, buna rağmen hemen ambulans çağrılmadığını iddia etti.

“Bebeğin öldüğünü fark ettikten sonra babam ambulansı aramamıza izin vermedi. ‘Zamanı gelince ararız’ dedi. Akşam namazından sonra ambulans çağrıldı” ifadelerini kullandı.

BABAM BEBEĞİ EN BAŞINDAN BERİ İSTEMİYORDU

Anne, ifadesinin sonunda bebeğin aile içinde istenmediğini ve özellikle babasının bebeğe karşı olumsuz tavır sergilediğini vurguladı. “Babam bebeği en başından beri istemiyordu. Annem ve ben istiyorduk ama babam her şeye müdahale ediyordu. En sonunda da ölmesini istedi” dedi.

Soruşturma kapsamında anne, baba, dede ve anneannenin tutukluluk hali devam ederken, olayla ilgili adli süreç sürüyor.