Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

25 kilo altın, 50 kilo gümüş kayıp! Büyükçekmece Adliyesinde büyük soygun

Büyükçekmece Adliyesi’nde milyonlarca liralık vurgun ortaya çıktı. Adliyenin Emanet Bürosu’nda görev yapan zimmet memuru Erdal T.’nin, emanet kasalarında bulunan yaklaşık 50 kilogram gümüş ile 25 kilogram altını usulsüz şekilde alıp yurt dışına kaçtığı tespit edildi. Olayla bağlantılı olduğu belirlenen bir diğer şüpheli Kemal D. ise gözaltına alındı.

Büyükçekmece Adliyesi’nde milyonlarca liralık vurgun ortaya çıktı. Adliyenin Emanet Bürosu’nda

Skandal, 1 Aralık 2025’te görevli memurun uzun süredir işe gelmemesi üzerine fark edildi. Durumun Cumhuriyet Savcısı’na iletilmesiyle Emanet Bürosu’nun kapıları açılarak kasalarda inceleme yapıldı. Yapılan kontrolde kasaların tamamen boş olduğu görüldü.

50 kilo gümüş ve 25 kilo altın kayıp

Savcılık tarafından gerçekleştirilen detaylı incelemede, farklı soruşturma ve dava dosyalarına kayıtlı yaklaşık 50 kilogram gümüş ve 25 kilogram altının kaybolduğu anlaşıldı. Bunun üzerine zimmet memuru Erdal T. ile şüpheli Kemal D. hakkında yakalama kararı çıkarıldı.

Zimmet memuru ailesiyle İngiltere’ye kaçmış

Araştırmalarda, zimmet memuru Erdal T.’nin 19 Kasım 2025 günü saat 08.22’de eşi ve çocuklarıyla birlikte İngiltere’ye kaçtığı belirlendi. Diğer şüpheli Kemal D. ise adresinde yakalanarak gözaltına alındı.

Tüm personelin ifadesi alındı

Soruşturma kapsamında emanet büroda görev yapan tüm personelin, aralarında yazı işleri müdürünün de bulunduğu çalışanların ifadeleri alındı. Ev ve iş yerlerinde yapılan aramalarda herhangi bir suç unsuruna rastlanmadığı belirtildi. Kemal D. hakkında ek gözaltı kararı verildi.

Kaçan memurun WhatsApp mesajı pes dedirtti

Firari memur Erdal T.’nin WhatsApp üzerinden arkadaşlarına “Ben malları sattım, Allah çarşınıza pazar versin” yazdığı ortaya çıktı.