İlk hırsızlık olayı 8 Eylül günü Yüreğir ilçesine bağlı Kiremithane Mahallesi’nde meydana geldi. Yüzlerini eşarpla gizleyen Yeter U. ile kızı Özlem U., kapısını zorlayarak açtıkları M.K.’ye ait eve girdi. Yaklaşık 40 dakika boyunca evde kalan şüpheliler, yatak odasındaki gardıropta saklanan ve piyasa değeri yaklaşık 650 bin lirayı bulan altın ile ziynet eşyalarını alarak evden ayrıldı. Şüphelilerin daha sonra Kozan Caddesi’ne yürüyerek otobüse bindikleri belirlendi.
ÜÇ GÜN SONRA İKİNCİ EV
Bu olaydan üç gün sonra Yeter U.’nun bu kez Songül G. ile birlikte Seyhan ilçesi Meydan Mahallesi’nde H.E.’nin evine girdiği tespit edildi. Aynı yöntemle kapıyı zorlayarak eve giren şüpheliler, yatak odasında bulunan yaklaşık 20 bin lira değerindeki ziynet eşyası ve parayı alarak olay yerinden uzaklaştı. Her iki hırsızlık anı da çevredeki güvenlik kameralarına yansıdı.
POLİS KAMERA KAYITLARINDAN TESPİT ETTİ
Evlerine döndüklerinde hırsızlığı fark eden M.K. ve H.E.’nin ihbarı üzerine Hırsızlık ve Yankesicilik Büro Amirliği ekipleri çalışma başlattı. Güvenlik kamerası görüntülerini inceleyen ekipler, şüphelilerin kimliklerini tespit etti. Yapılan baskınlarda anne Yeter U. yakalanarak gözaltına alınırken, kızı Özlem U. ile Songül G.’ye ulaşılamadı.
SUÇLAMALARI REDDETTİ
Emniyette ifadesi alınan Yeter U., görüntülerdeki kişinin kendisine benzediğini ancak hırsızlığı kendisinin yapmadığını öne sürdü. Belirtilen tarihlerde söz konusu mahallelere hiç gitmediğini iddia eden Yeter U., suçlamaları reddetti.

TUTUKLANDI, DİĞER ŞÜPHELİLER ARANIYOR
İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Yeter U., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Polis ekipleri, firari durumdaki Özlem U. ile Songül G.’nin yakalanması için çalışmalarını sürdürüyor.

