Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Aksaray’da gaz faciası! Genç anne ve 1 yaşındaki oğlu yaşamını yitirdi

Aksaray’da meydana gelen trajik olayda, karbonmonoksit gazından zehirlenen 21 yaşındaki

Aksaray’da meydana gelen trajik olayda, karbonmonoksit gazından zehirlenen 21 yaşındaki Meryem Ölmez ve 1 yaşındaki oğlu Halil İbrahim Ölmez hayatını kaybetti.

OLAY AKŞAM SAATLERİNDE ORTAYA ÇIKTI

Olay, saat 22.30 sıralarında 4 katlı bir binanın birinci katında yaşandı. Köyden eve dönen Mehmet Ölmez, kapıyı açıp içeri girdiğinde eşi Meryem ve oğlu Halil İbrahim’i kanepede hareketsiz halde buldu.

MÜDAHALELER YETERSİZ KALDI

Mehmet Ölmez’in ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Gazdan etkilendikleri belirlenen anne ve oğlu hastaneye kaldırıldı. Meryem Ölmez Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, minik Halil İbrahim ise özel bir hastanede tedavi altına alındı ancak doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamadı.

DOĞALGAZ SIZINTISI ŞÜPHESİ

Olay yerine çağrılan doğalgaz dağıtım şirketi ekipleri, evdeki gaz sızıntısını tespit ederek akışı durdurdu. Anne ile oğlunun kesin ölüm nedeni otopsi sonucu belirlenecek.

EVİN ÖNÜNDE YÜREK BURKAN GÖRÜNTÜ

Evin girişinde küçük Halil İbrahim’in çocuk arabası ve oyuncaklarının yer alması, görenleri duygulandırdı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.