Aksaray’da meydana gelen trajik olayda, karbonmonoksit gazından zehirlenen 21 yaşındaki Meryem Ölmez ve 1 yaşındaki oğlu Halil İbrahim Ölmez hayatını kaybetti.
OLAY AKŞAM SAATLERİNDE ORTAYA ÇIKTI
Olay, saat 22.30 sıralarında 4 katlı bir binanın birinci katında yaşandı. Köyden eve dönen Mehmet Ölmez, kapıyı açıp içeri girdiğinde eşi Meryem ve oğlu Halil İbrahim’i kanepede hareketsiz halde buldu.
MÜDAHALELER YETERSİZ KALDI
Mehmet Ölmez’in ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Gazdan etkilendikleri belirlenen anne ve oğlu hastaneye kaldırıldı. Meryem Ölmez Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, minik Halil İbrahim ise özel bir hastanede tedavi altına alındı ancak doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamadı.

DOĞALGAZ SIZINTISI ŞÜPHESİ
Olay yerine çağrılan doğalgaz dağıtım şirketi ekipleri, evdeki gaz sızıntısını tespit ederek akışı durdurdu. Anne ile oğlunun kesin ölüm nedeni otopsi sonucu belirlenecek.
EVİN ÖNÜNDE YÜREK BURKAN GÖRÜNTÜ
Evin girişinde küçük Halil İbrahim’in çocuk arabası ve oyuncaklarının yer alması, görenleri duygulandırdı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

