Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Antalya’da korkunç olay! Eski eşini eşarbıyla boğdu

Antalya’nın Muratpaşa ilçesinde Hızır Çelik (32), eski eşi Hanım Biçer’i

Antalya’nın Muratpaşa ilçesinde Hızır Çelik (32), eski eşi Hanım Biçer’i (30) eşarbıyla boğarak öldürdü. Cinayetin ardından evden ayrılan Çelik, yaklaşık 16 saat sonra Biçer’in kardeşini arayarak, “Eşimi öldürdüm, teslim olacağım” dedi ve bir süre sonra polis merkezine giderek teslim oldu.

YASTIKLA YÜZÜNÜ ÖRTTÜ

Olay, gece saat 01.00 sıralarında Güzeloba Mahallesi Örnekköy Caddesi’ndeki 3 katlı apartmanın giriş katında meydana geldi. Yaklaşık bir hafta önce yeni evine taşınan Hanım Biçer, eski eşi Çelik ile birlikte eve geldi. Burada bilinmeyen nedenle başlayan tartışma kavgaya dönüştü. Çelik, eski eşini eşarbıyla boğduktan sonra yüzünü yastıkla kapattı.

TESLİM OLDU

Cinayetin ardından evde üç saat kalan Hızır Çelik, sabaha karşı evden ayrıldı. Yaklaşık 16 saat sonra Biçer’in kardeşini arayarak cinayeti itiraf eden Çelik, daha sonra Döşemealtı Polis Merkezi Amirliği’ne giderek teslim oldu.

İhbar üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, Hanım Biçer’in hayatını kaybettiğini belirledi. Biçer’in cansız bedeni savcılık incelemesinin ardından Antalya Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.