Olay, 16 Şubat Pazartesi akşam saatlerinde İstanbul’un Sultangazi ilçesine bağlı 50. Yıl Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre sokakta bir apartmanın girişinde bekleyen iki çocuğa, nedeni henüz belirlenemeyen bir sebeple dört kişilik grup saldırdı.
BIÇAK VE SATIR KULLANDILAR
Yumruklu kavganın kısa sürede büyüdüğü olayda bıçak ve satır kullanıldı. Çocuklardan biri olay yerinden uzaklaşırken, C.Ş. ise saldırıdan korunmak için elleriyle kendini savunmaya çalıştı. Gürültüyü duyarak balkona çıkan bir kadın, kavgayı dağıtmak amacıyla saksıyı saldırganların üzerine attı.

YARALI HASTANEYE KALDIRILDI
Saldırganların kaçmasının ardından olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Bıçak ve satır darbeleriyle yaralanan C.Ş., ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. O anlar çevredeki güvenlik kameralarına yansıdı.
5 ŞÜPHELİ GÖZALTINDA
Polisin yaptığı incelemede, C.Ş.’nin S.S. (15) ile arkadaş olduğu, olay günü S.S.’nin ağabeyi Z.E.S. ve yanında bulunan üç kişi tarafından darbedildiği tespit edildi. Kimlikleri belirlenen Z.E.S., üç arkadaşı ve S.S. gözaltına alındı. Emniyetteki işlemleri tamamlanan 5 şüpheli adliyeye sevk edildi.
“SATIR VE BIÇAK VARDI”
Mahalle sakinlerinden Musa Çakır, beş kişinin bir genci darbettiğini ve ellerinde satır ya da bıçak bulunduğunu söyledi. Saksı atılmasının ardından saldırganların uzaklaştığını belirten Çakır, olay sırasında polis çağrıldığını ifade etti.

