Olayın, kasap C.C.’nin cezaevindeyken arkadaşlarına anlattıklarıyla ortaya çıktığı ifade edildi. Anlatımların kulaktan kulağa yayılmasıyla birlikte olay yıllar sonra yeniden gündeme geldi.
CAMİ ÖNÜNDE 3 BİNDEN FAZLA KİŞİYE DAĞITTIĞI ÖNE SÜRÜLDÜ
İddiaya göre C.C., 2015 yılında bir cuma günü Aydın’ın Efeler ilçesinde bulunan Efeler Bey Camii önünde yaklaşık 500 kilo domuz etinden yaptığı kavurmayı pilavla birlikte vatandaşlara ikram etti. Dağıtımın babasının hayrına yapıldığı ve 3 binden fazla kişiye ulaştığı ileri sürüldü.
OLAY UZUN SÜRE FARK EDİLMEDİ
Dağıtım sırasında cami çevresinde yoğunluk oluştuğu, çok sayıda vatandaşın kazanlardan yemek aldığı iddia edilirken, olayın içeriğinin uzun süre anlaşılamadığı belirtildi.
“SEVAP MI GÜNAH MI?” DİYE SORDUĞU İDDİA EDİLDİ
Kasap C.C.’nin, yaşananlardan bir süre sonra bir din görevlisine olayı anlattığı da öne sürüldü. İddiaya göre C.C., din görevlisine, “Hocam, domuz etinden yaptığım kavurmayı Aydınlılar çok sevdi. Yiyen bir daha yedi. Ben şimdi sevap mı işledim, günah mı?” diye sordu.
“10 YILDIR HAPİSTE, BU İDDİALAR SÖYLENTİ”
Önceki dönem Aydın Kasaplar ve Celepler Odası Başkanı İsmail Kadı, ortaya atılan iddialara sert tepki gösterdi. Kadı, “Yaklaşık 500 kilo domuz eti dağıtıldığı iddiası toplumda infial yaratabilecek çok ciddi bir iddiadır ancak tamamen söylentiye dayanmaktadır” dedi.
C.C.’nin 2015 yılından bu yana cezaevinde olduğunu vurgulayan Kadı, “C.C. 2015’ten beri hapiste. Gevezelik yaptığına eminim. Hayır falan yaptığı da yok. Olsa mutlaka duyar, bilirdik. Çünkü o yıllarda bu işle birebir mücadele ettim. Bütün basın ve resmi kurumlar buna şahittir” ifadelerini kullandı.
Kadı, uzun süren mücadelenin ardından C.C.’nin cezaevine gönderildiğini belirterek, “Çok uğraştım. En sonunda hapse tıkıldı, kurtulduk. Yaklaşık 10 yıldır hapiste. İçiniz rahat olsun. Aydın’da böyle bir durum yok. İnsanların kafasını karıştırmak yanlış” diye konuştu.

