Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bağlum İlkokulu’ndan lösemili çocuklara umut dolu destek

Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte minik Ali Asaf’a moral

Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte minik Ali Asaf’a moral ziyareti yapıldı, ardından okul genelinde farkındalık oluşturuldu.

2-8 Kasım Lösemili Çocuklar Haftası dolayısıyla lösemi tedavisi gören 2/G sınıfı öğrencisi Ali Asaf Sancı, öğretmenleri ve okul yönetimi tarafından evinde ziyaret edildi.

Ziyarete okul müdürü Rahmi Çalışkan, sınıf öğretmeni Mehmet Doğan, İngilizce öğretmenleri Sibel Doğan ve Yasemin Yaşa katıldı. Öğretmenler, küçük Ali Asaf’a çeşitli hediyeler vererek moral desteğinde bulundu.

Tedavisinin sonuna yaklaşan minik öğrenci, ziyaret sırasında sergilediği neşesi ve azmiyle öğretmenlerine duygu dolu anlar yaşattı. Okul yönetimi, kısa süre içinde Ali Asaf’ın yeniden arkadaşlarının arasına döneceğini ifade etti.

Aynı hafta kapsamında Bağlum İlkokulu, LÖSEV’in “7 Kasım’da Türkiye’yi Turuncuya Boyuyoruz” kampanyasına da katılarak lösemili çocuklara destek amacıyla farkındalık etkinliği düzenledi.

Öğrenciler ve öğretmenler, löseminin simgesi olan turuncu renkle giyinerek güne katıldı. Okul binası baştan sona turuncuya bürünürken öğrenciler ellerinde pankartlar taşıyarak lösemiyle mücadele eden çocuklara destek mesajı verdi.

Etkinlikte löseminin erken teşhisinin önemine dikkat çekilirken, lösemili çocuklara yönelik toplumsal farkındalığın artırılması gerektiği vurgulandı.

Etkinliğe okul müdürü Rahmi Çalışkan, müdür yardımcısı Yunus Emre Çetiner, sınıf öğretmenleri Yalçın Yıldız ve Mehmet Doğan ile organizasyonu gerçekleştiren öğretmenler Sibel Doğan ve Yasemin Yaşa katıldı.

Okul yönetimi, etkinliğe destek veren tüm öğretmen ve öğrencilere teşekkür ederek “her çocuk için umut, her umut için farkındalık” mesajı paylaştı.