Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çanakkale’de kan donduran olay! Doktor eşini defalarca bıçakladı, ardından canına kıymaya kalktı

Çanakkale’de yaşanan aile içi şiddet olayı dehşete düşürdü. 32 yaşındaki doktor Doğa Ü., evde yaşanan tartışmanın ardından eşi Ecenur Ü.’yü 20 kez bıçaklayarak ağır yaraladı. Saldırgan doktor, olayın ardından aynı bıçakla intihar girişiminde bulundu.

Çanakkale’de yaşanan aile içi şiddet olayı dehşete düşürdü. 32 yaşındaki

Olay, dün gece saat 22.30 sıralarında Kepez Hamidiye Mahallesi’nde bulunan 960 TOKİ Konutları’nda meydana geldi. Bir maden şirketinde iş yeri hekimi olarak görev yaptığı öğrenilen doktor Doğa Ü. ile eşi Ecenur Ü. arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Evde başlayan tartışma kısa sürede kontrolden çıkarak şiddete dönüştü.

BAŞ, BOĞAZ VE KARIN BÖLGESİNDEN DEFALARCA BIÇAKLADI

İddiaya göre Doğa Ü., mutfaktan aldığı ekmek bıçağıyla eşi Ecenur Ü.’ye saldırdı. Genç kadın, baş, boğaz ve karın bölgesinden toplam 20 bıçak darbesi aldı. Saldırının ardından Doğa Ü. aynı bıçakla kendini yaralayarak intihar girişiminde bulundu.

KOMŞULARIN İHBARIYLA EKİPLER SEVK EDİLDİ

Apartmandan gelen sesleri duyan komşuların ihbarı üzerine adrese polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından yaralı çift ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.

GENÇ KADININ DURUMU AĞIR

Hastanede tedavi altına alınan Ecenur Ü.’nün sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi. Doğa Ü.’nün de tedavisinin sürdüğü bildirildi. Polis ekipleri olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı.