Kayseri Erciyes Dağı eteklerindeki Tekir Yaylası’nda çadır kiralayarak kamp yapan Fatma Gül ve Mustafa K. çifti, ısınmak için yaktıkları kömürlü ocaktan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle yaşamını yitirdi.
Yakınları ulaşamayınca ortaya çıktı
Olay, saat 22.00 sıralarında Tekir Yaylası’ndaki kamp alanında meydana geldi. Çiftle uzun süre iletişim kuramayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Bölgeye sevk edilen jandarma ve sağlık ekipleri, Mustafa K. ile Fatma Gül K.’nın çadır içinde hayatını kaybettiğini belirledi.

Kömür sobası zehirledi
Yapılan incelemelerde, çiftin ısınmak için kullandıkları kömürlü ocaktan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edildi. Cenazeler, otopsi yapılmak üzere Kayseri Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

