Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Eşini ve bacanağını öldürdü, ardından çorbacıya gitti! Besni’deki çifte cinayette kan donduran ifade

Adıyaman’ın Besni ilçesinde eşini ve bacanağını tabancayla öldüren Ahmet Sarı’nın emniyette verdiği ifade kamuoyuna yansıdı. Sarı, olay günü yaşanan tartışmanın ardından kaç el ateş ettiğini hatırlamadığını, cinayetten sonra Gölbaşı ilçesine giderek bir çorbacıda yemek yediğini söyledi.

Adıyaman’ın Besni ilçesinde eşini ve bacanağını tabancayla öldüren Ahmet Sarı’nın

Adıyaman’da geçtiğimiz günlerde yaşanan çifte cinayete ilişkin yeni detaylar ortaya çıktı. Olay, 10 Aralık akşam saatlerinde Besni ilçesinde meydana geldi. Boyacılık yaptığı öğrenilen 54 yaşındaki Ahmet Sarı, 47 yaşındaki eşi Selvi Sarı ile 55 yaşındaki bacanağı Muharrem Arslan’ı tabancayla vurarak öldürdü.

İddialara göre Ahmet Sarı, evde yapılan tadilat nedeniyle eşiyle tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi sırasında bacanağı Muharrem Arslan’ın da eve gelmesiyle gerginliğin arttığı, kısa süre sonra silah seslerinin duyulduğu belirtildi. Olayın ardından Ahmet Sarı’nın evden kaçtığı öğrenildi.

KANLAR İÇİNDE BULUNDULAR

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Eve giren ekipler, Selvi Sarı ile Muharrem Arslan’ı yerde kanlar içinde hareketsiz halde buldu. Yapılan kontrollerde her iki kişinin de yaşamını yitirdiği belirlendi. Cenazeler, Besni Devlet Hastanesi’nde yapılan otopsinin ardından Mustafa Baba Camisi’nde kılınan cenaze namazı sonrası toprağa verildi.

OTELDE YAKALANDI

Olay sonrası kaçan Ahmet Sarı’nın, motosikletiyle Gölbaşı ilçesine gittiği ve burada bir otele yerleştiği tespit edildi. Psikolojik sorunları olduğu ileri sürülen Sarı, polis ekiplerinin düzenlediği operasyonla kaldığı otelde yakalandı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Ahmet Sarı, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

EMNİYETTEKİ İFADESİ ORTAYA ÇIKTI

Cinayet şüphelisi Ahmet Sarı’nın emniyette verdiği ifade dosyaya girdi. Sarı, olay günü evde tadilat yaptığını ve eşinden yardım istediğini, ancak eşinin işe gitmesi nedeniyle aralarında tartışma yaşandığını söyledi. Eşi eve döndüğünde tartışmanın yeniden başladığını belirten Sarı, bu sırada bacanağı Muharrem Arslan’ın eve geldiğini ifade etti.

İfadesinde, “Eşim bağırınca Muharrem eve geldi. Kapıyı açıp açmadığımı hatırlamıyorum. Muharrem evdeyken eşim bana ‘Sen benim kocam değilsin, namussuzsun’ dedi” şeklinde konuştuğu öğrenildi.

Öldürülen Selvi Sarı
Öldürülen Selvi Sarı

“KAÇ EL ATEŞ ETTİĞİMİ HATIRLAMIYORUM”

Ahmet Sarı, yaşananların ardından kendisini kaybettiğini öne sürerek, “Eşim üzerime geldi, yakamı tuttu. Muharrem bize doğru yaklaşarak ‘Ayıp, sen ne yapıyorsun bırak’ dedi. Daha sonra kendime hakim olamadım. Ahırdan aldığım ve evin dış kısmına bıraktığım tabancayı alarak hatırlamadığım sayıda ateş ettim” ifadelerini kullandı.

Öldürülen Muharrem Arslan
Öldürülen Muharrem Arslan

CİNAYETTEN SONRA ÇORBA İÇTİĞİNİ SÖYLEDİ

İfadesinin en dikkat çeken bölümünde ise Ahmet Sarı, çifte cinayetin ardından evden ayrıldığını, motosikletiyle Gölbaşı ilçesine gittiğini ve burada bir çorbacıya girerek yemek yediğini söyledi. Daha sonra kaldığı otelde yakalandığını belirten Sarı hakkında başlatılan adli sürecin sürdüğü bildirildi.