Eskişehir Hoşnudiye Mahallesi İsmet İnönü-1 Caddesi’nde yalnız yaşayan emekli doktor Mustafa Savan Günay’dan (58) üç gündür haber alamayan bir arkadaşı, temizlik görevlisine haber verdi. Eve gelen çalışan kapının açılmaması üzerine durumu polise bildirdi.
Emekli doktor evinde hayatını kaybetmiş olarak bulundu
Olay yerine gelen ekipler, çilingir yardımıyla ikinci kattaki daireye girdiğinde Mustafa Savan Günay’ı yatağında hareketsiz yatarken buldu. Sağlık ekiplerinin yaptığı incelemede Günay’ın yaşamını yitirdiği tespit edildi. Cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenebilmesi için polis ve savcının incelemesinin ardından hastane morguna kaldırıldı. Ölümün şüpheli bulunması üzerine soruşturma başlatıldı.

“Kanserin çözümünü buldum” demişti
Dr. Günay, sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımda, kanserin çözümüne büyük ölçüde ulaştığını ifade etmişti. Paylaşımında, “25 yıldır ‘Kanser neden oluyor?’ diye uğraşıyorum. Sorunun çözümünü yüzde 75 itibariyle zaten çözdüm. Ömrüm yeterse tüm kanser türlerini tek kalemde bitireceğim” ifadelerini kullanmıştı.
“Kimseden korkmadım, korkmayacağım”
Paylaşımlarında tehditler aldığını ima eden Günay, şunları da eklemişti:
“Sevgili meslektaşlarım. Yeter ki gölge etmeyin, başka ihsan istemiyorum. Benim çoluğum çocuğum yok. Üzerime Kapital çomar emirleri ile gelirseniz, geldiğiniz arabayı ezerim. Çünkü bende de damperli bir kamyon var.
Herkesin Allah bağışlasın çoluk çocuğu var. Herkes aklını başına toplasın. Ne oyuna ne oynaşmaya gelirim. Gereğini yaparım. Bana yapmadıklarını bırakmadılar. Onlara tekrar söylüyorum: Ben yalnız çalışıyorum. Hiç kimseden korkmadım ve korkmayacağım. Tüm dostlarım bunu iyi bilsinler. Bu iş şöyle bir iştir: Bir kere korkarsanız, sonsuza kadar korkarsınız. Her kapitalin yumuşak karnı vardır. Benim böyle bir sıkıntım yoktur ve olmayacaktır. Umarım benden sonra daha iyisini bir hekim yapar. Tüm isteğim, 195 dünya ülkesini atlatıp, benim gibi bir Türk hekiminin yapmasıdır.”

