Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gaziantep’te 17 yaşındaki genç bıçaklanarak öldürüldü: Zanlı 15 yaşında

Gaziantep’te yaşanan olayda, husumetli olduğu arkadaşı tarafından kalbinden bıçaklanan 17 yaşındaki Abdullah Kaya, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Cinayetle ilgili 15 yaşındaki D.K. yakalanarak gözaltına alındı.

Gaziantep’te yaşanan olayda, husumetli olduğu arkadaşı tarafından kalbinden bıçaklanan 17

Olay, Şahinbey ilçesi Binevler Mahallesi’nde dün akşam saatlerinde meydana geldi. İddiaya göre, daha önce aynı kadın kuaföründe birlikte çalışan ve aralarında husumet bulunan Abdullah Kaya (17) ile D.K. (15) arasında sokakta tartışma çıktı.

TARTIŞMA KAVGAYA DÖNÜŞTÜ, KALBİNDEN BIÇAKLADI

Kısa sürede büyüyen tartışma kavgaya dönüşürken, D.K. yanında bulunan bıçakla Abdullah Kaya’yı kalbinden bıçakladı. Ağır yaralanan genç yere yığılırken, saldırgan olay yerinden kaçtı.

HASTANEDE HAYATINI KAYBETTİ

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan Abdullah Kaya, ambulansla Gaziantep Üniversitesi Hastanesi’ne kaldırıldı. Kaya, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi. Cenazesi, otopsi yapılmak üzere Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

KATİL ZANLISI SUÇ ALETİYLE YAKALANDI

Olay sonrası kaçan katil zanlısı D.K., Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekiplerinin çalışmasıyla suç aleti bıçakla birlikte yakalandı. 15 yaşındaki şüphelinin emniyetteki işlemleri sürerken, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldı.