Dehşet verici olay, Gaziantep’in Merveşehir Mahallesi’nde dün akşam saatlerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre Adem Külah, boşanma aşamasındaki eşi ve 2 çocuk annesi Sibel Külah’ın (31) evine gitti. Evde taraflar arasında başlayan tartışma kısa sürede büyüdü.
GENÇ KADININ HAYATINI KARARTTI
Tartışma sırasında Adem Külah’ın, eşini koli bandıyla bağladığı ve ardından başından aşağı kezzap döktüğü belirtildi. Olayın ardından Adem Külah’ın, eşinin yakınlarını arayarak durumu anlattığı, daha sonra evden ayrılıp polise giderek teslim olduğu kaydedildi. Yakınların ihbarı üzerine adrese ambulans ve polis ekipleri sevk edildi.

HASTANEDE TEDAVİ ALTINA ALINDI
Olay yerinde ilk müdahalesi yapılan Sibel Külah, ambulansla Gaziantep Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı. Hastanenin yanık ünitesinde tedavisi süren genç kadının sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu belirtildi.
KAFA DERİSİ YANDI, GÖRME KAYBI YAŞADI
Hastaneden edinilen bilgilere göre, Sibel Külah’ın kafa derisinin tamamen yandığı ve görme kaybı yaşadığı bildirildi. Tedavisinin yanık ünitesinde sürdüğü, hayati riskinin bulunduğu ifade edildi.


