Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gaziantep’te kasap skandalı! Düzenekle bozuk etleri vatandaşa sattı

Gaziantep’te Şahinbey Belediyesi zabıta ekipleri, halk sağlığını hiçe sayan işletmelere

Gaziantep’te Şahinbey Belediyesi zabıta ekipleri, halk sağlığını hiçe sayan işletmelere yönelik denetim gerçekleştirdi. Tarım İl Müdürlüğü ekiplerinin de katıldığı denetimlerde bir kasap dükkânına baskın yapıldı. Yapılan incelemelerde ise akıl almaz bir düzenek ortaya çıkarıldı.

KASAPTA MİDE BULANDIRAN DÜZENEK

Kasabın et çekme makinesinin bulunduğu bölüme özel bir sistem kurduğu, bu düzenekle sağlıklı etleri gizli bir bölmeye yönlendirip bozulmuş etleri ise makineden geçirerek vatandaşlara sattığı tespit edildi. Mide bulandıran o anlar zabıta ekipleri tarafından kameraya alındı.

“KASABI MÜHÜRLEDİK”

Denetimler sonucunda hijyen kurallarını hiçe sayan ve vatandaşa bozuk et sattığı belirlenen kasap dükkânı zabıta ekiplerince mühürlenerek faaliyetten men edildi.

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Halkımızın sağlığına tuzak kuran bu kasabı mühürledik. Temiz eti gizli bölmeye gönderip, bozulmuş etleri vatandaşa sunan bir düzenek kurmuşlar. Zabıta ekiplerimiz ve Tarım İl Müdürlüğü’nün ortak denetimiyle bu vicdansızlığı ortaya çıkardık. Bu sadece bir işletmeye yapılan işlem değil, halkımızın sağlığını koruma kararlılığımızın göstergesidir. Kim olursa olsun bu ahlaksızlığa asla izin vermeyiz. Denetimlerimiz artarak devam edecek.”