Şanlıurfa’da, Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli doktor A.Y.’nin, hasta yakını İ.D. isimli kadına sosyal medya üzerinden attığı mesajlarla tacizde bulunduğu öne sürüldü.
KADIN VE EŞİ SUÇ DUYURUSUNDA BULUNDU
İddialara göre, mesajların ekran görüntülerini alan İ.D. ve eşi, savcılığa giderek doktor hakkında şikâyetçi oldu.
VALİLİK HAREKETE GEÇTİ
Şanlıurfa Valiliği, olayın basına yansımasının ardından doktor A.Y.’nin görevden uzaklaştırıldığını ve idari soruşturma başlatıldığını açıkladı.
VALİLİKTEN AÇIKLAMA
Yapılan yazılı açıklamada, “Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli bir doktorun, hasta yakınına yönelik uygunsuz davranışlarda bulunduğu iddiası üzerine ilgili personel hakkında idari soruşturma başlatılmış ve görevinden uzaklaştırılmıştır” ifadelerine yer verildi.

