Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kahreden son! 19 yaşındaki Sümeyye’den acı haber geldi

Nevşehir’de kaybolan 19 yaşındaki Sümeyye Satılmış’tan gelen haber yürekleri dağladı. Saatler süren arama çalışmalarının ardından genç kızın cansız bedeni Kahveci Dağı eteklerinde bulundu. İlk değerlendirmelere göre Satılmış’ın yüksekten düşerek hayatını kaybettiği belirlendi.

Nevşehir’de kaybolan 19 yaşındaki Sümeyye Satılmış’tan gelen haber yürekleri dağladı.

Nevşehir’de dün akşamdan bu yana kendisinden haber alınamayan Sümeyye Satılmış için başlatılan arama çalışmaları acı bir sonla tamamlandı. Yakınlarının ihbarı üzerine harekete geçen ekipler, genç kızı bulmak için gece boyunca bölgede çalışma yürüttü.

ARAMALAR GECE BOYU SÜRDÜ

Nevşehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri, AFAD ve gönüllülerin de desteğiyle geniş çaplı bir arama başlattı. Çalışmalarda hem yaya ekipler hem de drone kullanıldı. Aynı zamanda çevredeki güvenlik kameraları ve KGYS kayıtları da tek tek incelendi.

SON GÖRÜNTÜLERİ DAĞ ETEKLERİNDE

Yapılan kamera incelemelerinde Sümeyye Satılmış’ın, kaybolmadan kısa süre önce Kahveci Dağı eteklerinde dolaştığı belirlendi. Bu tespit üzerine ekipler arama çalışmalarını dağın etekleri ve çevresindeki boş arazilere yoğunlaştırdı.

CANSIZ BEDENİ KAYALIKLAR ARASINDA BULUNDU

Arama çalışmalarının ilerleyen saatlerinde, genç kızın Kahveci Dağı’nda kayalık bir alanda hareketsiz halde yattığı fark edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Satılmış’ın hayatını kaybettiği tespit edildi.

ÖLÜM NEDENİ OTOPSİYLE NETLEŞECEK

İlk bulgular, Sümeyye Satılmış’ın yüksekten düşme sonucu yaşamını yitirdiğini gösterirken, kesin ölüm nedeni yapılacak otopsinin ardından netlik kazanacak. Olay yerinde inceleme yapan polis ekipleri, geniş güvenlik önlemleri aldı. Genç kızın cenazesi, işlemlerin ardından morga kaldırıldı.

DEDESİNİN İFADESİ ORTAYA ÇIKTI

Soruşturma kapsamında Satılmış’ın dedesi M.Y.’nin ifadesine de başvuruldu. Dede, torununun yalnız yaşadığını belirterek, “Dün sabah saatlerinde benimle konuştu, işten geldiğini ve yatacağını söyledi. Her zamanki gibi kısa bir sohbetti. Akşam saatlerinde annesi beni arayıp ulaşamadığını söyledi. Bunun üzerine evine gittim, dağınık olduğunu gördüm. Sonrasında kendisine ulaşamayınca yetkililere haber verdik” dedi.