Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kansere karşı kendi tedavisini yarım bırakıp oğlunun mücadelesine koşan anne yürekleri ısıttı

Hatay’ın İskenderun ilçesinde 3 çocuk annesi 39 yaşındaki Nevin Beğdili,

Hatay’ın İskenderun ilçesinde 3 çocuk annesi 39 yaşındaki Nevin Beğdili, meme kanseri teşhisiyle tedavi görmeye başladı ve bu süreçte iki göğsünü de kaybetti. Ancak hastalıkla mücadelesi sürerken en küçük çocuğu Barış’ın (6) da kansere yakalandığını öğrenince, kendi tedavisini ikinci plana atıp oğluna adadı.

Barış, 1 yıllık ağır tedavi sürecinin ardından hastalığı yendi. Anne Beğdili, oğlunun Galatasaray formasını giydiği gün “Kanseri yendim” diyerek maskesini çıkardığı anları sosyal medyada paylaştı. Kısa sürede binlerce kişinin desteğini alan Barış’ın en büyük hayali Galatasaray maçını tribünden izlemekti. İş insanı Dinçer Azaphan sayesinde bu hayali gerçek oldu. Anne-oğul, Galatasaray – Rizespor maçını locadan izleyip sahaya çıktı, futbolcularla selamlaştı ve balon uçurdu.

“OĞLUM İYİLEŞSİN DİYE KENDİ TEDAVİMİ BIRAKTIM”

Yaşadıklarını anlatan anne Nevin Beğdili, “Kanser teşhisi konduktan sonra bir göğsüm alındı, üç ay sonra diğerine sıçradı ve ikinci ameliyatımı deprem yıl dönümünde oldum. Ama oğlumun da kanser olduğunu öğrenince kendi tedavimi yarıda bırakıp onun yanında oldum. 9 ay süren kemoterapi ve ilaç tedavisinin ardından 18 Temmuz’da son ilacımızı aldık. Oğlumun iyileşmesi bana dünyaları vermiş gibi oldu. Video paylaşımımız hiç beklemediğimiz kadar ses getirdi. Galatasaray maçında yaşadığımız anı ömrüm boyunca unutamam” dedi.
Kendisinin de hâlâ tedaviye devam etmesi gerektiğini belirten Beğdili, 24 metrekarelik konteynerde yaşadıklarını ve hijyen koşullarının oğlunun sağlığı için risk oluşturduğunu dile getirerek, “Hak sahibi olup sağlıklı bir evde yaşamak istiyoruz. Önceliğim yine çocuğum ama kendi tedavimi de sürdürmek istiyorum” diye konuştu.

“DOKTOR OLUP HASTA ÇOCUKLARI İYİLEŞTİRECEĞİM”

Kanseri yenen minik Barış Işık ise, “Büyüyünce uçaklara bineceğim, helikopter kullanacağım, doktor olup hasta çocukları iyileştireceğim. Galatasaray maçında çok mutlu oldum. Balonum sahaya düşünce maç kısa süreli durdu, sonra geri verdiler. Futbolcularla el sıkıştım, çok güzeldi” ifadelerini kullandı.