Nevşehir’de 15 yaşındaki bir çocuğun direksiyon başına geçtiği otomobilin ağaca çarpması sonucu iki kişi yaşamını yitirdi, bir kişi ağır yaralandı.
KONTROLDEN ÇIKAN ARAÇ AĞACA ÇARPTI
Olay, gece saatlerinde meydana geldi. Habere göre, Osman Nuri Ö. (15) yönetimindeki otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle kontrolden çıkarak yol kenarındaki ağaca çarptı.

ARAÇ İKİYE BÖLÜNDÜ, İKİ GENÇ CAN VERDİ
Çarpmanın şiddetiyle araç ikiye bölündü. Kazada sürücü Osman Nuri Ö. ve yanında bulunan Vahdi Ş. (15) olay yerinde hayatını kaybetti. Araçta bulunan F.K.E. (15) ise ağır yaralandı.

YARALI HASTANEYE KALDIRILDI
İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı F.K.E., ambulansla Nevşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Hayatını kaybeden iki çocuğun cenazeleri otopsi işlemleri için aynı hastanenin morguna götürüldü.

