Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Soğuktan korunmak isterken hayatını kaybetti! Yangının ardındaki dram ortaya çıktı

İstanbul’da soğuk havadan korunmak amacıyla tamirhane önünde bulunan bir otomobile giren kişi, çıkan yangında yaşamını yitirdi. Hayatını kaybeden kişinin 66 yaşındaki Cemal Ertürk olduğu belirlenirken, yaşadığı dram ölümünün ardından ortaya çıktı

İstanbul’da soğuk havadan korunmak amacıyla tamirhane önünde bulunan bir otomobile

Olay, 4 Ocak Pazar günü saat 03.00 sıralarında İstanbul’un Kağıthane ilçesine bağlı Seyrantepe Mahallesi’nde meydana geldi.

Sokakta yaşadığı öğrenilen Cemal Ertürk’ün, gece saatlerinde soğuktan korunmak için tamirhane önüne bırakılan otomobilin kırık camından içeri girdiği belirlendi.

Bir süre sonra otomobilde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevleri fark eden çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

OTOMOBİLDE CANSIZ BEDEN BULUNDU

Yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, alevleri söndürdükten sonra otomobilin içinde bir kişinin cansız bedeniyle karşılaştı. Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri yönlendirildi.

KARBONMONOKSİT GAZINDAN BAYILDIĞI BELİRLENDİ

Olay yerinde yapılan ilk incelemelerde, Cemal Ertürk’ün karbonmonoksit gazından zehirlenerek bayıldığı ve ardından çıkan yangın nedeniyle otomobilde hayatını kaybettiği tespit edildi. Polis, otomobilin sahibi ile tamirhanede çalışan tamircinin ifadelerine başvurdu. Araç sahibinin, otomobilin yaklaşık bir aydır tamirhane önünde beklediğini ve camının kırık olduğunu söylediği öğrenildi.

KİMLİĞİ ADLİ TIP’TA TESPİT EDİLDİ

Olay yeri inceleme ekiplerinin çalışmalarının ardından Ertürk’ün cenazesi Adli Tıp Kurumu Morgu’na kaldırıldı. Burada yapılan otopside, hayatını kaybeden kişinin 66 yaşındaki Cemal Ertürk olduğu kesinleşti. Yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.

KİRASINI ÖDEYEMEDİ, SOKAKTA YAŞAMAYA BAŞLADI

Eşinden boşandığı ve üç çocuk babası olduğu öğrenilen Cemal Ertürk’ün, kirasını ödeyemediği gerekçesiyle ev sahibi tarafından evden çıkarıldığı ve bir süredir sokakta yaşamaya başladığı belirtildi. Ertürk’ün cenazesi, Gazi Cemevi’nde kılınan namazın ardından memleketi Sivas’ın Zara köyünde toprağa verildi.