Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Trafikte dehşet kamerada! Araçtan inip yayaya saldırdılar, ceza yağdı

İstanbul Maltepe’de trafikte araçtan inerek bir yayaya saldıran iki kişi polis ekiplerince yakalandı. Şüphelilere toplam 360 bin lira idari para cezası uygulanırken, araç trafikten men edildi ve sürücünün ehliyetine el konuldu.

İstanbul Maltepe’de trafikte araçtan inerek bir yayaya saldıran iki kişi

Olay, 19 Mart saat 15.45 sıralarında Yalı Mahallesi Piri Reis Caddesi’nde meydana geldi. Trafikte yaşanan olayda, iki kişi araçtan inerek yolda bulunan bir yayaya saldırdı.

Sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine harekete geçen polis ekipleri, saldırıya karışan kişilerin kimliğini tespit etti.

ŞÜPHELİLER GÖZALTINA ALINDI

Yapılan çalışmalar sonucunda S.A. (33) ve Y.Ö. (37) gözaltına alındı. Şüphelilere, Karayolları Trafik Kanunu kapsamında “trafikte saldırı amacıyla araçtan inmek” suçundan toplam 360 bin lira idari para cezası kesildi.

Olayda kullanılan araç 60 gün süreyle trafikten men edilirken, sürücü Y.Ö.’nün ehliyetine de 2 ay süreyle el konuldu.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan şüpheliler, “kasten yaralama” suçlamasıyla adliyeye sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.