Adana’da çıkan orman yangınına müdahale etmek üzere havalanan bir yangın söndürme uçağı, Seyhan Baraj Gölü’nde su almak isterken göle düştü. Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, olay sırasında uçakta bulunan iki pilotun deniz polisleri tarafından kurtarıldığını ve sağlık durumlarının iyi olduğunu açıkladı. Pilotlar, tedbir amaçlı hastaneye kaldırıldı.
Bakan’dan geçmiş olsun mesajı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı da yaptığı açıklamada, Adana’nın Çukurova ilçesindeki orman yangınına müdahale eden uçağın, Seyhan Barajı’ndan su alımı sırasında henüz bilinmeyen bir nedenle kırıma uğradığını belirtti. Bakan Yumaklı, “Çok şükür iki pilotumuz sağ salim kurtarıldı. Yeşil vatanımızı korumak için görev yapan tüm arkadaşlarımıza geçmiş olsun” ifadelerini kullandı.

