İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, önceki gün eylem yapan taşeron firma işçilerini işten attırmakla tehdit etti. Görüntülerde Başkan Tugay’ın, “Burada durmaya devam ederseniz, o firmada da sizi çalıştırmayacağım” sözleri sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.
JT Medya sosyal medya anketinde takipçilere, “Sizce nasıl davranmalıydı?” sorusunu yönelttik. İzmir merkezli ankete katılanların çoğunluğu Başkan Tugay’ın yaklaşımını eleştirerek “Dinlemeli, çözüm aramalıydı” seçeneğini işaretledi. Anket sonuçları şu şekilde oldu:
Dinlemeli, çözüm aramalıydı: %81
Çaya davet etmeliydi: %9
Yaptığı doğrudur: %9
Anket sonuçları, toplumun büyük bir kesiminin diyalog ve çözüm odaklı bir yaklaşım beklediğini açıkça gösteriyor. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nden bu duruma ilişkin resmi bir açıklama henüz yapılmadı. Olayın yankılarının devam etmesi bekleniyor.

