İstanbul Büyükçekmece’deki 150 milyon liralık dev vurgunun gündemdeki yerini koruduğu günlerde, benzer bir olay Konya’nın Kulu ilçesinde patlak verdi. Kulu Adliyesi’nde zabıt katibi olarak görev yapan Ayşe Selvi’nin, icra dosyaları ve hazine emanet hesaplarından farklı tarihlerde para çektiği belirlendi. Yapılan incelemelerde zimmete geçirildiği öne sürülen miktarın yaklaşık 6,5 milyon TL olduğu kaydedildi.
“PARAYI KRİPTO VE SANAL BAHİSTE KAYBETTİM” DEDİ
Bir çocuk annesi Selvi, geçtiğimiz çarşamba günü savcılığa giderek olayı itiraf etti. İfade sırasında, aldığı tüm parayı kripto para borsalarında işlem yaparak ve sanal bahis sitelerinde oynayarak kaybettiğini söyledi.
TUTUKLANDI, SORUŞTURMA SÜRÜYOR
İtiraf sonrası gözaltına alınan Selvi, sevk edildiği mahkemede tutuklanarak cezaevine gönderildi. Hem adli hem idari soruşturmanın kapsamı genişletilerek devam ediyor.

